Direktlänk till inlägg 22 september 2013

Skiter i vilket :*

Av Ovring - 22 september 2013 22:24

Hejsan!
Jag vill bara säga att jag inte bryr mig allt för mycket om vad ni tycker om min blogg ;)

Jag vill bara ha ett sätt att ta ut minadw känslor på! För som ni alla vet så bär en gravid kvinna på MÅNGA hormoner :) Men det hindrar mig inte från att säga som jag tycker.. Jag kommer alltid vara den starka tjejen som går mot strömmen :*

Hoppas att i alla fall någon vill följa min humörkurva och kanske kasta en comment ibland <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ovring - 20 oktober 2013 21:45


Denna helgen har varit helt underbar. Har haft min underbara hos mig hela helgen som tagit hand om mig och brytt sig :) Jag är lycklig som hittat någon som kan bry sig om mig och uppskatta mig så mycket! Det syns i hans ögon att han tycker om mig för...

Av Ovring - 15 oktober 2013 00:33

Visst har jag hört att gravida kvinnor tar åt sig av komplimanger och så, men aldrig fattat HUR förrän nu! ^^ Visst att jag tar åt mig om någon säger att jag är vacker och har alltid gjort det, men nu känns det i hela kroppen att höra det. Speciellt ...

Av Ovring - 2 oktober 2013 21:30


Känns lite roligt i magen..som om bebisen gör kullerbyttor eller nåt, men det ser läskigt ut att se den trycka på magen så det blir små bulor lite överallt på magen :P Hihi ! Det är en underbar känsla att veta att det växer en liten person där inne -...

Av Ovring - 30 september 2013 12:47

Hahaha! Detta inlägget är bara för att aggra lite. Pappan till det lilla livet i min mage beter sig som att jag inte har någonting att säga till om!! Han säger att mellannamn självklart ska vara efter honom + hans pappa (om det blir en pojk) samt ...

Av Ovring - 27 september 2013 16:14

Är det seriöst bara jag som börjar bli trött på FB och alla buggar? Tycker att appen krånglar mer och mer varje vecka i mobilen.. på datorn bara laggar det ihop så att man inte kan göra någonting eller klicka på länkar..BARA REKLAM OCH IDIOTI!? Visst...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards